Regiosecretaresse Veilig Thuis

Als regiosecretaresse van Veilig Thuis ben je het eerste aanspreekpunt van de managers en de senior gedragswetenschapper en beheer en bewaak je hun elektronische agenda’s en mailbox. Je herinnert hen aan gemaakte afspraken, gedane toezeggingen en te verrichten werkzaamheden en wijst hen daarbij op prioriteiten. Je bent ook aanwezig bij de verschillende overleggen van de managers. Je zorgt dan voor de agenda en de notulen. Je notuleert ook eventuele klachtgesprekken en je hebt een grote rol bij de inzagedossiers wanneer de cliënt deze opvraagt.

Verder verricht je administratieve werkzaamheden op personeelsgebied zoals het verwerken van vakantieaanvragen, declaraties, ziek- en herstelmeldingen, archiveren documenten in personeelsdossiers en je houdt gegevens bij van de in-, door- en uitstroom van personeel. Daarnaast verricht je allerlei hand- en spandiensten bij bijvoorbeeld personeelsactiviteiten en symposia, seminars etc. Kortom: een afwisselende functie waarbij jij de spil bent voor de managers.